close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הקשר בין ריהוט גינה לחומרי הגלם

מערכת שורשיח תמוז, תשעז12/07/2017

שימו לב לפרטים הקטנים הללו מראש ותוכלו לצמצם את הטעויות ולהבטיח לעצמכם גינה שהיא לא רק יפה להפליא, אלא גם נוחה מאוד

תגיות:
חלק בלתי נפרד מעיצוב הגינה הוא השילוב האידאלי בין רהיטי גינה שונים וגם כמה מוצרים נלווים כמו כדי חרס או אדניות רחבות ומרשימות. הבעיה מתחילה כשאנחנו מקבלים החלטות על בסיס משתנים כמו נראות או מחיר, תוך התעלמות מנושאים אחרים חשובים לא פחות (ואף יותר) כמו איכות חומרי הגלם וצרכי התחזוקה שלהם. במדינה שבה האקלים קיצוני יותר מאשר מדינות רבות אחרות באירופה, למשל, גם הבחירות שלנו צריכות להתבצע בהתאם. כדי לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת וטובה באמת, לפניכם כמה אפשרויות לחומרי גלם מהם מתכוננים מרבית רהיטי הגינה, והיתרונות של כל אחד מהם.

ריהוט גינה מאלומיניום
אחד החומרים האיכותיים והטובים ביותר לתכנון ריהוט גינה הוא אלומיניום, ויש לכך לא מעט סיבות טובות. הסיבה העיקרית היא שמדובר בחומר גלם שאינו מחליד וגם סובל מקורוזיה הרבה פחות מחומרי גלם אחרים. המשמעות היא שגם חשיפה לגשם וגם חשיפה ללחות גבוהה לא יפגעו באיכות הריהוט שלכם. ריהוט גינה מאלומיניום יכול להיות מעוצב ומרשים מאוד, אבל גם איכותי ויציב. בפשטות, זוהי דרך נהדרת להבטיח שימוש ארוך טווח בריהוט שלכם, למשך שנים רבות וטובות, ולא רק לעונה הקרובה.

ראטן כחומר גלם לעיצוב רהיטי גינה
חומר גלם נפוץ במיוחד הוא הראטן, סוג מסוים של עץ שבו משתמשים לא פעם לעיצוב ולייצור ריהוט גן. בשנים האחרונות נעשה שימוש גם בראטן סינטטי, שמסייע בעיקר בחיזוק היתרונות של העץ ומשתמש בתכונות הטבעיות שלו. הגמישות הרבה שלו מאפשרת לנו לתכנן רהיטים בעיצובים שונים ומרהיבים, ובשלל סגנונות, אבל הוא גם עמיד מאוד בפני נזקי מזג האוויר. אם אתם מחפשים פתרון איכותי וחומר גלם לעיצוב הכיסאות או נדנדת הגינה שלכם, זה בהחלט חומר הגלם האידאלי.

שולחן אוכל מזכוכית
מערכת ישיבה לגינה כוללת כיסאות וכורסאות מרווחות, אבל היא חייבת גם שולחן אוכל נוח ואסתטי. לצד השימוש בעץ נפוץ גם שילוב של זכוכית בעיצוב שולחן האוכל, ויש לכך יתרון משמעותי בכל הקשור לעיצוב ולמראה הכללי של ריהוט הגינה ושל החצר בכלל. עם זאת, חשוב לשים לב לאיכות הזכוכית ולעובייה. זכוכית דקה מדי עשויה להוות נזק, להיסדק בקלות וגם לפגוע בבטיחות האישית של בני ובנות הבית או של האורחים שלכם. זכוכית עבה (5 מ"מ לפחות) היא חזקה ויציבה יותר. שימו לב לפרטים הקטנים הללו מראש ותוכלו לצמצם את הטעויות ולהבטיח לעצמכם גינה שהיא לא רק יפה להפליא, אלא גם נוחה מאוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה